12 Temmuz 2012 Perşembe

Para Kazanmanın yolları


Bu yazımızda para kazanmanın yolları ile ilgili soru soran birçok takipçim oluyor ve bende para kazanma konusuyla ilgili bir yazı yazmak istedim.
Çünkü bloğu açmaktaki amacım netten para kazanma konusuyla ilgisi olan kişilere bir nebzede olsa yol göstermek diyebilirim.
İnternetten online para kazanmak için yapılması gereken şey insanlara bir mal yada hizmet satmaktan geçmektedir.
Ben netten para kazanma ile ilgileniyorum ve online olarak birçok ürüne aracılık ediyorum.Bu ürünler ama fiziksel ama dijital.. Bu satış ortaklığı sayesinde hatırı sayılabilecek paralar kazandım ve kazanıyorum çok şükür.

Pekçok netten para kazanma yolları mevcut.Fakat benim size tavsiyem ve kendiminde uyguladığı yöntem satış ortaklığıdır.
Netten satış ortaklığı ile para kazanma için özel bir strateji izlemeli ve önceki yazılarımda oldugu gibi satıs ortaklıgı modellerini denemelisiniz. Ancak bu yolla günde 50-100 tl civarı para kazanma sözkonusudur.

Acizane ben ögrencilik dönemimden beri bu alanda tecrübe edinmiş bir kişi olarak size sunu söyleyebilirim ki, amaç en iyi stratejiyle en az yorulmayla para kazanmak olmalıdır..
Bunun ise nasıl olacağını Türkiyede çok az kişi bilsede gizemini hala koruyor.

Netten para kazanma konusunda sizlere tavsiyem bu konuyla ilgili dogru ve sağlam stratejiler izlemeniz ve kısa zamanlı işlerden uzak durmanızdır. İşte o zaman hayellerinize ve hedeflerinize ulaşmaya ve para kazanmaya başlarsınız. Şimdilik bu kadar saygılarımla.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder